Om meg

Bildet mitt
Stavanger, Rogaland, Norway

mandag 24. januar 2011

Hjemme i Stavanger

Da var hjemturen unnagjort. Ble en lang 30 timers tur via Mexico City (8 timers venting) via Amsterdam (6 timers venting) før jeg endelig satte føttene mine på norsk jord igjen. Og det var bare såvidt for her er det full storm og nullføre !

Oppsummert en fantastisk herlig ferie til Mexico og Cuba. Har gledet meg over mange nye bekjentskaper samt ikke minst fått sett og opplevd mye som er veldig fjernt fra min hverdag. Interessant og lærerikt å oppleve hvordan andre mennesker på kloden lever og overlever.

Dermed takker jeg for meg...................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad i kommentarer men helst med navn.
Under "Kommenter som " går du til navn/nettadresse.
Legg inn navn ELLER nettadresse (siste ikke nødvendig). Tusen takk ;) Grethe